sobota, 11 stycznia 2014

Witajcie moi drodzy towarzysze blogowej podróży :) 
Możecie mi oficjalnie pogratulować, bowiem w dniu dzisiejszym otrzymałam Certyfikat Tutora :) 
Jestem zatem certyfikowanym Tutorem! Co za radość i satysfakcja.
Szkolenie było naprawdę wspaniałą przygodą i gorąco polecam je każdemu, kto pragnie się rozwijać i służyć drugiemu człowiekowi także w jego rozwoju. 
Przede mną wiele wyzwań - bardzo bym chciała napisać swój własny program tutorski do realizacji w szkole podstawowej. Mam nadzieję, że już wkrótce zabiorę się do pracy.
Dzisiaj czuję, że wróciła mi energia, chęć działania. Jestem znowu pozytywnie zakręcona i mam nadzieję, że ten stan utrzyma się chociaż kilka dni :) Fajnie jest wrócić do siebie!!!

Aktualne w moim życiu. A w Waszym?

"Każdego poranka dostajemy szansę na nowe życie
i od nas zależy, czy zaświeci słońce.
Pomimo chmur-walcz, bo życie nie kończy się na kłopotach,
a słońce świeci ponad nimi".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz