piątek, 21 lutego 2014

Zawsze narzekamy, że życie jest takie krótkie, a zachowujemy się, jakby nie miało końca.
Seneka



Co tam u Was?
U mnie totalne szaleństwo :) - leniuchowanie i odpoczynek. Cieszę się tym czasem, regeneruję siły i nabieram wiatru w żagle (jakoś trzeba przetrwać ten drugi semestr - oczywiście bez wypalenia ;).
W końcu znalazłam czas na swoją artystyczną pasję, układanie puzzli itp. To ważne, żeby znaleźć chwilę dla siebie w codziennym zawirowaniu. 
Cóż poza tym?! Dzisiaj postanowiłam zasiąść do pracy - przede mną kilka projektów do napisania, więc zapewne czeka mnie dłuuuga noc. Pocieszająca jest myśl, że jutro nie muszę rano wstać :)
Żeby w moim życiu nie było nudy i monotonii - wymyślam sobie ciągle jakieś nowe zajęcia. Czuję przypływ energii i siły do nowych, wielkich rzeczy. I to słońce... - widzieliście je dzisiaj???? Już kiedyś wspominałam Wam o tym, że słońce działa na mnie bardzo pozytywnie (zresztą - myślę, że nie tylko na mnie). 
I tak oto życie się toczy... 
Życzę Wam spokojnej nocy i słonecznego jutrzejszego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz