sobota, 1 marca 2014

"Dysponując zwykłymi talentami i niezwykłą wytrwałością możesz osiągnąć wszystko"
Thomas Fowell Buxton

Witam Was w samo południe :)
W pogodnym nastroju jestem zmuszona stwierdzić, że ferie dobiegają końca. Wielka szkoda, bo wierzcie mi - cudownie jest siedzieć sobie w domku, odpoczywać, mieć w końcu czas dla rodziny i nie zapomnę oczywiście o wysypianiu się (dla mnie to podstawa funkcjonowania z wielką energią).
Oczywiście ferie mijają a ja niewiele czasu poświęciłam na blogowanie. Ale chyba już wszyscy do tego przywykli, łącznie ze mną :)
Siedzimy sobie z Faustynką w domku, słuchamy radia. Ja z kubkiem kawy rozpoczynam twórczą pracę (trzeba zacząć szykować się do szkoły i nadrabiać zaległości, które obiecałam sobie małymi kroczkami realizować w czasie ferii - nie wspomnę z jakim efektem ;)
Ponieważ dzisiaj jest dzień optymistycznego myślenia, zupełnie nie przejmuję się tym, że w ferie niewiele zrobiłam. W końcu każdemu należy się odpoczynek! Jakże pocieszająca jest myśl, że do wakacji pozostało już tak niewiele czasu :)
Zabieram się do przygotowywania swojego autorskiego szkolenia poświęconego tutoringowi. Gdybyście mieli ochotę na uczestnictwo w nim - piszcie (podam Wam namiary).
Życzę Wam wspaniałego, słonecznego dnia (mimo deszczu za oknem). 
Niech dzisiejsza myśl, zmobilizuje Was do zrobienia "czegoś" wielkiego, do postawienia kroku na przód i zerwania z rutyną. 
Życie jest takie piękne!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz