sobota, 22 marca 2014

Witam w ten wiosenny czas...
Czujecie tchnienie wiosennego wiatru i muśnięcie delikatnych promieni słońca? Ja czuję :) i bardzo się cieszę tym czasem.
Dzisiaj rozpoczynam jakiś kawałeczek nowego etapu - odważnie otwieram drzwi swojego życia i robię krok naprzód. Może nie jest to łatwe, ale... tyle razy już pisałam "co cię nie zabije, to cię wzmocni". 
Tak sobie dzisiaj rozmyślam - czy to możliwe: "być przekonanym, że się kogoś bardzo dobrze zna, a tak naprawdę nic o nim nie wiedzieć?!". Nie będę smęcić - postanowiłam być baaardzo silną i taką będę.
U mnie ogólnie dużo się dzieje i tym spowodowana jest moja maleńka aktywność na blogu. Podróżuję po świecie szkoląc się, ale w piątek na szkoleniu dotyczącym pracy z uczniem zdolnym stwierdziła, że to mój żywioł... Uwielbiam zdobywać doświadczenie, poznawać i uczyć się nowych rzeczy. Rozwój sprawia mi taką przyjemność. Oczywiście nie wspomnę, że wróciłam zainspirowana z głową pełną pomysłów. Malutkimi kroczkami będę starała się je wdrażać w życie, chociaż nie wiem, jak na to wszystko znaleźć czas... Muszę się dobrze zorganizować i dam radę. Wierzę w siebie :)
Od dziś wracam także do wieczornego czytania - to też niestety zaniedbałam... Obecnie czytam, a raczej czytałam... dwie książki - jedną - dla własnego ducha ("Być jak płynąca rzeka" - znanego już wam Paulo Coelho) i drugą - dla doskonalenia własnego warsztatu pracy "Jak oceniać, aby uczyć" (o ocenianiu kształtującym). I jedna i druga SUPER!!! Gorąco polecam.

Cóż... Pozostawiam Was z refleksją na DZIŚ. Usiądźcie wygodnie, zrelaksujcie się i poczytajcie. Mi się bardzo podoba ;)

"Nie bałem się śmieszności ani tego, że czegoś nie wiem czy nie potrafię. To ważne - wykształcić w sobie otwartość na świat, nie bać się go i zdobywać wiele różnych umiejętności. Nigdy nie wiadomo, do czego mogą się nam przydać..."
M. Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz