czwartek, 13 listopada 2014

Takie chwile jak ta...


"Żadna noc nie może być aż tak czarna, żeby nigdzie nie można było odszukać choć jednej gwiazdy. Pustynia też nie może być aż tak beznadziejna, żeby nie można było odkryć oazy. Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość. Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie"



Piękna myśl, chociaż w trudnych chwilach ciężko jest myśleć pozytywnie. W ostatnim czasie moje życie płynie bez "wielkich, pozytywnych szaleństw", więc wierzcie mi - wiem o czym piszę... Tym bardziej wstaję codziennie z łóżka i staram się dostrzec "coś" pozytywnego. 
I tak oto zasiadłam w swoim ulubionym fotelu z lampką dobrego, czerwonego wina i muzyką dla ducha "Cisza jak ta". Cisza w domu, półmrok i ja sama ze swoimi myślami. Może takie chwile jak ta nie zdarzają się zbyt często, ale cieszę się, że są...
U mnie jak zwykle gonitwa, ale dzisiaj pozwoliłam sobie na odrobinę odpoczynku. Spędziłam czas ze swoimi dziewczynami, obejrzałam ulubiony film i usiadłam do nocnej pracy. Ale tak szczerze... cieszę się tym czasem i odrobiną wytchnienia. I wiecie co Wam dzisiaj powiem/napiszę? 
Warto walczyć o swoje marzenia! Więc jeżeli w którymś momencie życia dostrzegę, bądź Wy dostrzeżecie, że to, co robicie nie daje wam szczęścia - nie poddawajcie się. Walczcie o to, żeby czas spędzony tu - na ziemi, nie był czasem straconym!!! 
Spokojnej nocy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz