niedziela, 9 listopada 2014

Wielki come back :)

Witam Was kochani po tak długiej przerwie :)


Tak, tak Danusiu... Myślę, że to Twoja zasługa i tego, co mi ostatnio powiedziałaś na temat mojego bloga. Miło jest usłyszeć, że ktoś go czyta i pozytywnie się wypowiada na jego temat. Po naszej rozmowie wróciłam do domu i za wszelką cenę próbowałam sobie przypomnieć hasło, żeby zacząć pisać. I tak oto stał się mały cud, bo udało się!!! Powracam :) i bardzo się z tego cieszę.
Dla mnie to ogromna mobilizacja codziennie coś napisać, biorąc pod uwagę rzeczywistość i to, co się w niej dzieje - a dzieje się naprawdę dużo. 
Nie wiem od czego mam zacząć, więc może małymi kroczkami będę opisywała co u mnie. Ogólnie... Cieszę się życiem! Staram się codziennie dostrzegać coś pozytywnego, bo życie jest takie piękne. 
Zawodowo staram się rozwijać jak tylko mogę. Spełniam marzenia związane z trenerstwem i myślę, że zrobiłam ogromny krok do przodu, bo ukończyłam kurs trenerski I stopnia. Dla mnie samej to przepustka do dalszego prowadzenia szkoleń i warsztatów. Wiem, że liczą się umiejętności, wiedza, doświadczenie, ale dla mnie kwalifikacje także są ważne. Czuję, że to mój żywioł, który uwalniam (patrz: tytuł bloga ;). 
Zostałam także moderatorem Aktywnej Edukacji. To kolejna funkcja ważna dla mojego rozwoju, która polega na tym, że jestem mentorem kilku osób, którymi się opiekuję w kursie, piszę informacje zwrotne i jestem do ich dyspozycji. Świetna sprawa!!! Oczywiście, pracy jest przy tym bardzo dużo, ale biorąc pod uwagę nowe umiejętności i doświadczanie "czegoś" nowego - BEZCENNE.
To tyle na dziś... Jest już późno i może warto byłoby chociaż raz położyć się wcześniej. Ale jutro tu wrócę... I tak codziennie ;)

Nie zapominam oczywiście o myśli na dziś, jutro... całe życie



Znajdź dzisiaj czas, aby być szczęśliwym!
Nie musisz porzucać pracy,

lecz być może tylko zająć się czymś innym.

Nie musisz wyjeżdżać za granicę,

nie potrzebujesz wcale więcej pieniędzy.

Bądź szczęśliwy! Tu i teraz!


Znajdź czas, aby być szczęśliwym.

Odłóż na bok wszelkie spory i kłótnie.

Spróbuj być wyjątkowo dobry,

miły i wyjątkowo uprzejmy.

Wtedy innym łatwiej przyjdzie cię polubić.

Spróbuj być dla innych radością,

swego rodzaju darem, codziennym prezentem.

Wtedy doznasz zdumiewających przeżyć.

Wtedy spojrzysz na innych innymi oczyma,

a może to oni staną się inni,

a ty potraktujesz ich jako prawdziwy dar.


Będziesz szczęśliwy, jeśli zadawalasz się małym,

jeśli nie dążysz do bogactwa

i potrafisz zasnąć w fotelu.

Będziesz szczęśliwy, jeśli masz czas na to,

co nie daje pieniędzy,

jeśli słyszysz jeszcze śpiew ptaków,

dostrzegasz jeszcze kwiaty, drzewa i gwiazdy na niebie

i potrafisz jeszcze jak dziecko wszystkiemu się dziwić.

Tak wiele szczęścia ci życzę.


5 komentarzy:

  1. "Nie musisz wyjeżdżać za granicę.."
    Chyba czytasz w myślach niektórych. Coś w tym jest. ;)
    Łukasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie szczęście - to trochę więcej niż kwiatki i gwiazdki na niebie - ale kto to zrozumie ...

      Usuń
    2. Łukaszu, tak nam tęskno do Ciebie...
      Fajnie byłoby z Tobą usiąść i pogadać - tak po ludzku :( Przyjeżdżaj szybko!!!

      Usuń
    3. Dla mnie też szczęście to "coś" więcej... i rozumiem
      Mam tylko wrażenie, że wszystko zależy od naszego podejścia. Mogę mieć wszystko, co materialne i wcale nie muszę być szczęśliwa. Wydaje mi się, że kiedy będziemy potrafili cieszyć się z drobnych rzeczy, kiedy będziemy je dostrzegać - będzie nam bliżej do tego, co nazywa się "szczęściem". Chociaż bywa, że to wcale nie jest takie proste...

      Usuń
  2. Dzięki za dobre słowo ;) Czasami zastanawiam się czy to tylko kwestia podejścia.. czy możliwości, które stwarzają nam inni ludzie. Łukasz

    OdpowiedzUsuń