czwartek, 10 października 2013

"Piękno, aby było naprawdę piękne, musi być niedostrzegalne"

Jeszcze jeden dzień i WOLNE :)
Czekam na te kilka wolnych dni z ogromnym utęsknieniem (przypominam, że nauczyciele mają też wolny poniedziałek - tylko nie narzekajcie, jeśli nie jesteście nauczycielami :)
A ja ogólnie nie lubię poniedziałków, więc ten wyjątkowo mnie cieszy. Może w końcu nadrobię kilka rzeczy z którymi jestem do tyłu... Hm - kto wie?!
Co tam u Was słychać? U mnie jakoś leci, a raczej pędzi. Tydzień za tygodniem to istne szaleństwo i tak naprawdę to już mamy prawie połowę października a dopiero rozpoczynał się nowy rok szkolny. Ja oczywiście się cieszę, chociaż zima coraz bliżej...
Ostatnie dni mimo swej intensywności były bardzo miłe. Ciągle coś się dzieje, nieustannie wprowadzam coś nowego. Jest kilka minusów oczywiście, bo ciężko mi się ze wszystkim wyrobić, ale ogólnie DOBRZE JEST! Dzisiaj w szkole mieliśmy z uczniami dzień pieczonego ziemniaka. Ognisko, kiełbaski, ziemniaki i zabawa. Było bardzo fajnie, chociaż troszkę doskwierało nam zimno ;) Teraz jeszcze kilka drobnych rzeczy zrobię i lecę spać. Jestem zmęczona a jutro dosyć intensywny dzień, więc muszę chociaż trochę wypocząć. 
Odezwijcie się chociaż jednym zdaniem... Mam nadzieję, że ktoś "tu jest" :)
Śpijcie smacznie i nie dołujcie się, że nie jesteście nauczycielami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz