środa, 2 października 2013

... po przerwie

:) Witajcie
Chyba nie zdawałam sobie sprawy z tego, że będę miała tak mało czasu na prowadzenie bloga w nowym roku szkolnym. Jest intensywnie, dzieje się nieustannie "coś", ale wiem, że to cudowne - czuję, że się spełniam (w końcu) i mam wrażenie, że w tym roku jakoś łatwiej mi to wszystko zorganizować - mimo tego, że obowiązków mam o wiele więcej. Faustynka jest większa, Weroniczka poszła do szkoły, Pawełek nie ma wychowawstwa, więc chyba to wszystko działa na PLUS :) 
Zgłosiłam szkołę do nowego programu dotyczącego rozwijania w uczniach przedsiębiorczości i kreatywności. Oczywiście we współpracy z Anią i Pawłem. W takiej obstawie można wiele zdziałać.
Jesteśmy też po wyborach do SU. Mam tyle planów związanych właśnie z jego działalnością, że mam nadzieję, iż w końcu ruszy do przodu :) dzieci pokażą jak się działa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz