niedziela, 13 października 2013

"W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca"

Wierzycie w to, że takie rzeczy istnieją? Ja nie mam żadnych wątpliwości... :)
Nieustannie się o tym przekonuję i głęboko w to wierzę. Życie jest piękne w całej swej okazałości. Codziennie napotykamy rzeczy o które naprawdę warto walczyć - nawet wtedy, gdy wydaje się nam, że to bez sensu, że nie damy rady... Walka nigdy nie jest łatwa - niestety... Ale warto walczyć!
Witam Was po kolejnej kilkudniowej przerwie. Co u Was? U mnie oczywiście pod względem obowiązków i pracy nic się nie zmieniło :) - moja doba mogłaby trwać z powodzeniem 48 godzin i nie jestem do końca pewna, że wówczas wyrobiłabym się ze wszystkim. 
W sobotę powróciłam z mojego szkolenia tutorów. Szkolenie - cudowne, niesamowite. Kolejny raz przekonuję się, że jestem na właściwym miejscu we właściwym czasie. Niesamowicie się cieszę tym, że utwierdzam się w przekonaniu, iż to co robię ma głęboki sens... Niezmiernie cieszy mnie także możliwość poznawania tak wspaniałych ludzi - ludzi, którym się "chce" być dla uczniów, którym chce się zmieniać otaczającą nas, szarą rzeczywistość. Nie mogę się doczekać kolejnego zjazdu :)
Dzisiaj powróciliśmy do naszego szkolnego filmiku o pasji. Pojawił się u nas Patryk, obgadaliśmy sprawę i właśnie z Pawłem spędzają miło czas na Orliku nagrywając tańczące dziewczynki. Cieszę się, że znowu wszystko drgnęło do przodu i ufam, że jutro filmikowe dzieło będzie prawie gotowe. Oczywiście jakby tego nam było mało, naleźliśmy super konkurs na nagranie klasowej piosenki - nie muszę Wam zapewne pisać, że bierzemy udział :) Jedyny minus to ten, że mamy bardzo mało czasu na nagranie - termin zgłoszeń mija w piątek. Nie ma co się jednak martwić - mamy jeszcze 5 długich dni. Wierzę, że się uda, bo są rzeczy, o które warto walczyć do końca :)
A teraz... cóż! Wracam do swoich obowiązków - obijałam się przez kilka dni, więc teraz pora nadrobić zaległości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz