czwartek, 24 października 2013

Witajcie po tej bardzo długiej przerwie :)
Tak sobie dzisiaj pomyślałam, że dwa miesiące szkoły prawie za nami a ja nawet nie zauważyłam, kiedy minęły. Czas pędzi niesamowicie - chyba jeszcze jakiś czas temu nie przypuszczałabym, że nie będę miała nawet kiedy pisać bloga - niestety - rzeczywistość bywa okrutna...
Ale dzisiaj znalazłam wolną chwilkę, chociaż tak naprawdę, sama nie wiem, czy jest rzeczywiście wolna :) Obecnie przebywam na szkoleniu w Lesznie - taka jest oto moja wolna chwilka ;) 
Oczywiście w tym miejscu nastąpi moment zachwalania szkolenia... "Nauczyciel Badacz" - gorąco polecam wszystkim nauczycielom. Szkolenie jest niesamowite. Jestem już na drugim zjeździe (po pierwszym nastąpiła we mnie niesamowita przemiana, która trwa do dziś). Tym razem nie jestem sama - mam rewelacyjne wsparcie, bowiem jest ze mną Ania i mój mąż :) W takim składzie na szkolenia mogę jeździć nieustannie. Właśnie siedzimy sobie w pokoju, oglądamy film i każdy z nas owocnie pracuje :) Treści szkolenia są świetne - mimo intensywności wszystko zgłębiam i wszystkim się zachwycam. Istna rewelacja. Niestety, nasz córeczki zostały w domu z babcią i dziadkiem - i tu minus całej sytuacji. Ufam, że czas szybko minie a efekty nasze pracy będą widoczne w mgnieniu oka.
W ostatnim czasie u nas tyle się dzieje: szkolenie tutorów, studia, nieustanne drobniejsze szkolenia, warsztaty, projekty... Naprawdę działamy, ale czuję się z tym bardzo dobrze. Nie cierpię nudy i na nią nie narzekamy :)
Mam nadzieję, że uda mi się częściej do was pisać... 
Życzę Wam spokojnej nocy i słonecznego jutrzejszego dnia!

P.S. Nie zapominam oczywiście o refleksji...

"Chcesz mieć radość wieczną, złącz się z Tym, który jest wieczny"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz