niedziela, 7 lipca 2013

"Daj każde­mu dniu szansę sta­nia się naj­piękniej­szym w całym twoim życiu"

Witajcie ponownie w wielkim blogowym świecie :)

Wybaczcie, że tak długo się nie odzywałam, ale wyobraźcie sobie, że istnieją miejsca gdzie jeszcze są problemy z dostępem do internetu... Dacie wiarę???
Powróciłam dzisiaj z cudownej przygody :) Mijający tydzień był dla mnie naprawdę niezwykłym czasem i śmiało mogę powiedzieć, że przeżyłam "coś" niezwykłego. 
Pamiętacie, jak pisałam Wam o kursie "Teatr ze społecznością"? Otóż od wtorku przebywałam na kolejnej części owego kursu w przepięknym miejscu - w Supraślu. Przecudne, urokliwe miejsce... Cudowni ludzie... Wspaniałe, niezapomniane przeżycia i doświadczenie teatralnej przygody. TYLE się działo!!!
Wszystkie przeżycia wykraczają poza moje najśmielsze wyobrażenia... 
John Somers - nasz przywódca, lider, mistrz... Wspaniały człowiek, który przez 6 dni towarzyszył nam w tworzeniu wspaniałego widowiska z mieszkańcami i dla mieszkańców Supraśla. 
Ufam, że wszystkie ubogacające przeżycia i doświadczenia dojrzeją we mnie na tyle, aby podjąć się wspólnego teatralnego dzieła w naszej gminie. Wierzę w to głęboko, bo fakt, że dostałam się na ten kurs jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem a zarazem czuję spoczywającą na mnie odpowiedzialność, by nie zmarnować tego, co zostało mi dane i powierzone. Tak więc trzymajcie kciuki, abym potrafiła się tym wszystkim w odpowiednim czasie podzielić. 
Tydzień był bardzo intensywny, ale dziś powróciłam do swojego domku i rozpoczynam czas intensywnego odpoczynku :) 
Obiecuję nie zaniedbywać pisania, ale dzisiaj jestem już tak padnięta, że chyba czas na sen :)
Gorąco Was pozdrawiam życząc spokojnej nocy... 

Oczywiście myśl (Marka Twaina) na jutrzejszy - ufam - wspaniały dzień :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz