wtorek, 16 lipca 2013

Jak to ostatnim czasem bywa, dzień nie należał do najłatwiejszych. Szkoda... 
Nieustannie czekam na słońce, ale jakoś nie chce świecić. Ale w oczekiwaniach nie ustanę. Od poniedziałku miało być bardziej optymistycznie... tak - wiem...
Połowa lipca za nami a ja wcale nie czuję, że odpoczywam. Ciągle jest coś do zrobienia, nadrobienia a dni tak szybko mijają. 
Właśnie skończyłam pisać zaległe artykuły na stronę naszej szkoły. Jeszcze trochę zostało do napisania... Szkoda, że wraz z rozpoczęciem roku szkolnego postanawiam sobie wypełniać swoje obowiązki systematycznie a w końcu ostatecznie i tak różnie z tym wychodzi.
Dzisiaj otrzymałam także informację o rozpoczętym naborze do szkoły tutorów. Dawno, dawno temu Wam o tym pisałam. Oczywiście rozmyślam czy się zapisać - bardzo bym chciała. No... można zapytać, czego ja tak właściwie nie chcę ;) 
Polecam wszystkim pasjonatom działania. Myślę, że dla tych, którzy pragną się nieustannie rozwijać to świetna sprawa. Wszystkie informacje znajdziecie TU: http://www.tutoring.edu.pl/
Kto wie, może w październiku właśnie tam się spotkamy :) - ufam, że będzie nam dane. 
A teraz... Pora chyb na sen. 
Nie zapominam oczywiście o myśli dnia... Piękna, prawda? :)

„Nie ma drugiego człowieka takiego jak ty. Jesteś jedyny w swoim rodzaju i wyjątkowy, całkowicie oryginalny i niepowtarzalny. Nie wierzysz w to, ale naprawdę nie ma żadnego drugiego takiego jak ty. I żaden człowiek, którego kochasz, nie będzie już zwyczajnym człowiekiem. Jakaś osobliwa siła przyciągania promieniuje z niego. I ty zmieniasz się pod jego wpływem. Jemu możesz nawet powiedzieć: "Dla mnie nie musisz być nieomylny, bez błędów ani doskonały, bo: Ja przecież Ciebie lubię!"
Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz