środa, 17 lipca 2013

"Przede wszystkim nie zapominaj, że nie możesz być niczyim sędzią"

Spotykacie się czasami z fałszywym osądem na swój temat? Ktoś pochopnie, pod wpływem błędnej interpretacji wysuwa pod waszym adresem oszczerstwa - staje się Waszym sędzią...
Czasami sobie myślę, że jeszcze nie tak dawno sama bywałam takim sędzią. Niestety jakiś czas temu sama stanęłam w trudnej, podobnej sytuacji - tylko po drugiej stronie. Może to dobre doświadczenie, bo mogłam odczuć na własnej skórze, jak bardzo krzywdzące i bolące są fałszywe opnie innych, jak wielkie piętno rzucają na życie człowieka, ciągnące się przez bardzo długi czas... 
Pomyślmy nad tym i postarajmy się nie zapominać o tym, że nigdy nie możemy być niczyim sędzią. NIGDY!!!

U mnie jakoś nadal pesymistycznie. Uważam wręcz na to z kim rozmawiam, bo nieświadomie swoim kiepskim nastrojem mogę wprowadzać w podobny nastrój innych. 
Chyba potrzebuję chwili oddechu, odpoczynku - żeby wrócić do "normalności".
Przed nami jeszcze kilka dni i rozpocznie się bardzo intensywny czas półkolonii. Czasami się śmiejemy, że jest to czas tak intensywny, że praktycznie "wyjęty" z życia. 10 dni pirackiej przygody. Będzie się działo...
Póki co rozpoczęliśmy dzisiaj intensywne przygotowania. Pierwsze spotkanie z opiekunami, planowanie i szczegółowe omówienie programu. Pirackie stroje już zamówione - może jutro uda nam się je odebrać. 
Dzisiaj wzięłam także udział w spotkaniu dotyczącym rozwoju naszego stowarzyszenia. Przyjechała do nas tutorka, która pomagała nam poczynić refleksję nad tym, w jakim kierunku powinniśmy zmierzać jako organizacja, gdzie jest nasze miejsce. Spotkanie było bardzo interesujące i dla mnie inspirujące. Utwierdziłam się w przekonaniu, że chciałabym się zapisać do tej szkoły tutorów (o której wcześniej wam wspominałam). Jestem raczej bliska podjęcia decyzji... :) Mam nadzieję, że będzie to kolejna, fascynująca przygoda z własnym rozwojem. 
A teraz pora na sen, więc... DOBRANOC :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz