niedziela, 21 lipca 2013

Hej kochani...
Dawno już się nie odzywałam, ale oczywiście u mnie wiele się dzieje i w ostatnich dniach nawet nie siadałam przed komputerem. 
Może w odpowiedniej kolejności :)
Piątek minął mi na miłych spotkaniach. Rozpoczęliśmy dzień od kawy z kolegą :) i kawy ze znajomymi (to chyba znak, że ostatnio z kawą przeginam... :( 
Późnym popołudniem wyruszyłam na warsztaty z decoupage. Było baaaardzo przyjemnie a efektem mojej twórczej, artystycznej pracy jest bransoletka. Kto wie?! Może odkrywam właśnie nową pasję artystycznego tworzenia... 
Szczerze mówiąc / pisząc :) to takie plastyczne dłubanie bardzo relaksuje, więc to naprawdę "coś" dla mnie. 
Po powrocie z warsztatów mieliśmy gości do późnych godzin nocnych. Mnóstwo śmiechu i czas naprawdę miło spożytkowany :) 
I tak minęły kolejne dni. Dzisiaj cały dzień odpoczywam nic nie robiąc. Za chwilę idę spać :)
Ale obiecuję się odezwać wieczorkiem. Może uda mi się napisać kolejne artykuły na naszą szkolną stronę... Kto wie?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz