czwartek, 22 sierpnia 2013

Nie trzeba być zaraz super optymistą, ale dla tego, kto widzi wszystko tylko w czarnych barwach, słońce zachodzi już o poranku.

Witajcie :)
Czy u Was jest dzisiaj bardziej optymistycznie czy pesymistycznie? Mam nadzieję, że po przeczytaniu powyższego cytatu zrobiło się Wam trochę lżej na sercu. 
Czas, który obecnie przeżywam, może nie jest łatwy, ale jest bardzo optymistyczny. "Łatwy" - mam tu na myśli wiele zajęć, dodatkowej pracy, ale powiem Wam szczerze, że czuję się super, kiedy wszystko dzieje się w takim tempie :) Super to nawet za mało powiedziane...
Dzisiaj skończyliśmy nagrywać wokal do mojej płytki. Co to było za doświadczenie... - trudno streścić w kilku zdaniach. Wspaniałe przeżycie i bardzo ciężka praca. Na jej efekty przyjdzie poczekać ok. 3 tygodni - mam nadzieję, że warto i że znajdzie się ktoś, komu spodoba się to małe dzieło :)
Cóż jeszcze?! Wielkimi krokami zbliża się rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Spokojnie - mimo, że poprzedni rok do najłatwiejszych i najlżejszych nie należał - nie tracę optymizmu... Ufam, że wypoczęci, z nową energią zwojujemy szkolny świat. Już dzisiaj spędziłam wieczór na wyszukiwaniu programów, które mogłabym zrealizować z dziećmi. Kilka znalazłam i teraz tylko muszę się poważnie zastanowić, który wybrać. Nie ważna jest bowiem ilość, ale jakość - więc chcę wybrać jeden i naprawdę nad nim popracować. 
Tyle moi drodzy na dzisiejszy wieczór - a raczej NOC!!!
Pora chyba ułożyć się do snu, bowiem jutro przed nami kolejny dzień - pamiętajcie!!! - warto go przeżyć radośnie wykorzystując każdą chwilę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz