sobota, 31 sierpnia 2013



"Trzeba walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innym ścieżkami"
Paulo Coelho

No i się zaczęło... :) - gonitwy szkolnej czas.
Może nie uwierzycie, ale przez ostatni kilka dni nie mam chwili wolnego. Cały miniony tydzień pracowaliśmy "na rzecz" szkoły, a co za tym idzie - brak czasu wolnego dosyć mocno doskwierał. To chyba przedsmak tego, co przed nami :) Właściwie lubię ten intensywny czas działania, ale potrzebuję chwili żeby się wdrożyć do pracy - wszak dwa miesiące odpoczynku naprawdę może rozleniwić. 
Od tygodnia próbujemy ułożyć plan lekcji dla szkoły podstawowej. Myślę, że określenie "próbujemy" doskonale oddaje to, na jakim etapie jesteśmy ;) Już dzisiaj prawie się udało, ale odeszłam już od tej planszy z maleńkimi kolorowymi karteczkami, bo chyba już mi się to wszystko miesza przed oczami. Jutro rano spojrzę na to świeżym okiem i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze - chociaż jak znam życie - może być różnie. Nie poddaję się, jestem pełna optymizmu, choć w ostatnim czasie to wcale nie jest proste... 
Zamierzam wiele zmienić w sposobie nauczania, wprowadzić wiele innowacji... Nie wiem, czy mi się uda, ale jestem pełna nadziei i wierzę, że w tym roku uda nam się wiele zdziałać. O wszystkich moich poczynaniach (no prawie wszystkich ;) będę pisała ufając że może wspólnie będziemy siebie inspirować do wielkich rzeczy.
Przede mną także wiele nowych decyzji. Rozmyślam nad studiami podyplomowymi - ale to jeszcze temat do przemyśleń, który wiąże się z wieloma rzeczami. Jeżeli już studia, to zapewne oligofrenopedagogika. Oczywiście szkoła tutorów jest sprawą jak najbardziej aktualną - tak więc wiele planów, marzeń - ufam, że wszystkie do zrealizowania. 
Cóż moi drodzy... Pozostaje mi tyko życzyć wam pięknej nocy. Nabierajmy sił, odpoczywajmy, abyśmy mieli siłę do dążenia ku naszym pragnieniom i marzeniem... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz