piątek, 16 sierpnia 2013

"Potrafimy kochać i marzyć Dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami..."

Kontynuując wczorajszą myśl dotyczącą realizowania marzeń i poszukiwania swojej drogi chciałabym, abyście posłuchali - może znanej Wam - piosenki... http://odtworz.pl/song/169750-lemon+nice 
Jej tekst jest niesamowity i bardzo oddaje to, o czym wczoraj pisałam. 

U mnie dzisiaj bardzo pozytywny dzień :) 
Minął wprawdzie w błyskawicznym tempie, ale był bardzo owocny... Praktycznie od rana siedziałam w domu z przeziębioną Faustynką, ale w międzyczasie relaksowałam się artystycznie - dzisiaj powstały dwa lampiony z wykorzystaniem papieru ryżowego. 
Późnym popołudniem odwiedziliśmy naszych przyjaciół... Krótkie, ale bardzo miłe spotkanie z kolejnymi, bliskimi memu sercu osobami :) No i ten Twój talent Agniesiu... Będę Cię mobilizowała do tego, byś także realizowała swoje pasje i zainteresowania. Twój filmik - prawdziwe dzieło :)
A teraz idę już spać. Faustyna w nocy kiepsko spała, więc jestem bardzo zmęczona.
Jutro ciąg dalszy naszych nagrań. Nie mogę się doczekać :) 
Spokojnej nocki...
P.S. Aniu, kochana - czekam na Ciebie!!!

1 komentarz:

  1. To ja czekam :) może i dla mnie znajdziesz kiedyś chwilke :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń