czwartek, 8 sierpnia 2013


"Żyjemy w ciągłym pośpiechu, dzisiaj wszystko musi szybko iść.
W czasach, gdy nikt nie ma czasu,
spróbuj pozostać człowiekiem.
Nie pozwól zapędzić się w bezsensownej gonitwie!
Ślimak także dotarł do arki Noego"
Phil Bosmans
Od kilku dni zastanawiam się nad bezsensowną gonitwą i brakiem czasu. Ostatnio dotkliwie to odczuwam, ale krótka chwila refleksji sprawiła, że wzięłam się w garść. Pomyślałam sobie, że muszą być w życiu jakieś priorytety - jeżeli nie potrafimy oddzielić rzeczy ważnych od mniej ważnych - to chyba mamy ogromny problem sami ze sobą... 
Ja chyba też czasami mam taki problem - niestety :(
Świadomość owej bezsensownej gonitwy sprawiła, że dzisiejszy dzień przeżyłam zupełnie inaczej: spacerowałam z Faustynką, artystycznie pracowałam z Weroniczką. Miałam także czas dla samej siebie - usiadłam z książką w ręku i chwilę odpoczęłam. Wspaniale się czułam i cieszyłam każdą chwilą...
Owocem mojej dzisiejszej, twórczej pracy jest...


Dekoracyjna butelka po moim ulubionym winie :)
- chociaż niektórzy twierdzą, że to wcale nie jest wino ;)

                         
Świecznik :)

Zdaję sobie sprawę, że prace nie są pierwszej jakości, ale mimo wszystko jestem z nich dumna - bo to pierwsze moje prace wykonane techniką decoupage. Nabrałam chęci na "jeszcze", więc myślę, że przyjdzie moment, iż dojdę do wprawy...

Cóż jeszcze mogę Wam napisać - jedynie chyba mogę się pochwalić, że przeszedł nasz kolejny projekt, który pisałam wraz z wolontariuszami. Tak więc praca od września zapowiada się bardzo intensywna, ale spokojnie - nie pozwolę, by przysłoniła mi to, co najważniejsze :)

Upalna noc się zapowiada, więc życzę Wam, aby w miarę dało się wytrzymać i chociaż trochę odpocząć... Do jutra!

3 komentarze:

  1. Piękne prace Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te rzeczy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko zdjecia sa super,ja tez lubie sztuke decoupage :)czekam na kolejne twórcze dzieła... Viola

    OdpowiedzUsuń