niedziela, 18 sierpnia 2013

"Obudź się do życia. Żyj! Tańcz, jeśli świeci słońce i gwiżdż, jeśli pada deszcz. A poczujesz: zostaliśmy stworzeni do miłości"

Dzisiejszego dnia towarzyszy mi ogromna energia :) 
Ostatnie dni pokazują, że bardzo wiele zależy od naszego nastawienia... Nasza radość, pokój serca przyciągają dobre chwile. Tak sobie dzisiaj myślałam o tym, co u mnie ostatnio się dzieje i stwierdziłam, że bardzo lubię tą intensywność naszej codzienności (może niektórych to dziwi - mnie czasami też :) owszem, jest to związane ze zmęczeniem, ale czuję, że kiedy właśnie jestem tak prawdziwie zmęczona - wiele się zadziało i wiele też udało mi się zdziałać). Mam taką satysfakcję, że w te wakacje udało nam się naprawdę wiele dokonać - łącznie ze spełnianiem marzeń, o których tak naprawdę nawet nie śniłam :)
Mam ochotę tańczyć, skakać z radości... i cieszyć się każdą chwilą. Wiem, że taki pozytywny czas nie trwa wiecznie i że być może już lada moment pojawią się jakieś trudności, więc ładuję akumulatory :)

Dzisiaj cały dzień mieliśmy gości i bardzo się cieszę tymi wszystkimi odwiedzinami. Nie szkodzi, że co niektórzy bardzo martwili się rozpuszczonym serem czy masłem :):):):) - najważniejsze, że znaleźli czas, aby chociaż przez chwilę pobyć z nami ;)
Jutro mój wielki czas... Pierwszy dzień, kiedy nagrywamy wokal do płytki... Czuję, że to będzie baaardzo ciekawe doświadczenie i ciężka praca - no... biorąc pod uwagę fakt, że nie śpiewam w 100% w rytmie :) Ale mam nadzieję, że podołamy i nie przyjdzie zniechęcenie. Raczej nie biorę tego pod uwagę, bo uwielbiam tą naszą pracę przy płytce.
Kładę się już spać oczywiście życząc Wam spokojnej nocki i pięknego, słonecznego dnia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz