czwartek, 1 sierpnia 2013

Za nami kolejny półkolonijny dzień :) 
Było bardzo intensywnie i męcząco, ale myślę, że czas wspólnie przeżyty należał do udanych. Uczestnicy półkolonii zdobyli dzisiaj kolejną piracką sprawność - poszukiwacza skarbów. 
Z samego rana razem z Anią ruszyłyśmy do miejsca naszego całodziennego pobytu - Przetyczy Włościańskiej, aby przygotować dla dzieci grę terenową po okolicy. Zapomniałam dodać, że najpierw zjadłyśmy wspólne śniadanie - lody włoskie :) Przygotowanie zabawy wymagało od nas wiele wysiłku i zaangażowania, ale było warto. Dzieci były zadowolone no i myślę, że opiekunowie także. 
Z przyjemnością zamieszczam dwie fotki z naszej pirackiej wyprawy :)


 Nasza załoga w poszukiwaniu skarbu pirata Korneliusza :)


 Trzy części mapy prowadzące do skarbu zdobyte :) 
Pozostało tylko złożyć je w jedną całość, odczytać gdzie znajduje się tajemnicze miejsce i odnaleźć drogocenny skarb


U mnie od dziś chyba wiele zmian... Mam nadzieję, że jestem gotowa stawić im czoła. Może czasami brakuje mi silnej woli, ale pomalutku dojrzewam do ważnych decyzji... :) 
Pozdrawiam Was bardzo gorąco życząc spokojnej nocy. 
Do jutra!

1 komentarz: