niedziela, 28 kwietnia 2013

„Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać” 

Walt Disney


Witajcie po kolejnej dłuższej przerwie :) Oczywiście zaniedbanie mojego blogowego pisania nie było spowodowane lenistwem... ale twórczym, aktywnym działaniem :)
Otóż w sobotę wyjechałam z moją przyjaciółką na ostatni już zjazd :( grupy XIII szkolenia "Certyfikowane kształcenie kadr systemu oświaty". Z ogromnym przekonaniem muszę stwierdzić, że był to najlepszy zjazd. Dawno już tak się nie uśmiałam spędzając przemiłe chwile. Oczywiście biorąc pod uwagę fakt, że szkolny tydzień nie należał do najłatwiejszych, podczas zjazdu wyluzowałyśmy się totalnie, oddając się odpoczynkowemu szaleństwu. 
Pierwszy dzień szkolenia wprowadził nas w totalny zachwyt tablicą interaktywną. I... pierwsze nasze wspólne, szkolne marzenie: pozyskać fundusze na zakup takiej tablicy do naszej szkoły. Jest naprawdę rewelacyjna i potrafi zamienić każdą lekcję w fascynującą przygodę. Rewelacja. Każdy kto ma ją u siebie w szkole i na co dzień z niej korzysta wie o czym mowa. 
Oczywiście nie obyło się bez głupawki śmiechu, która łapie nas w najmniej odpowiednim momencie. Na szczęście zaraziłyśmy też prowadzącego i uczestników szkolenia, więc naprawdę było ciekawie. A wieczór... :):):):) był dłuuuugi, ale jakże uroczy. Pomijając, że przegadaliśmy 7,5 godz. w bardzo miłym towarzystwie, to nie zdążyłyśmy napisać naszej zaliczeniowej pracy. Ale kto by się tym przejmował... Położyłyśmy się o 3.00 totalnie wyczerpane i wygłodzone. Nasze chrapanie zostało przerwane o 6.30 - kiedy to budzik wydzwonił nam pobudkę. Szybki prysznic, śniadanie i usiadłyśmy do pisanej w naprawdę ekspresowym tempie pracy. I co się okazało? W ciągu 2 godzin powstała naprawdę świetna (wg. naszej trenerki) praca z wykorzystaniem teledysku mojego szwagra, za co mu bardzo dziękuję. Gdyby nie teledysk - poległabym, a tak - jestem z siebie dumna :)
Szkolenie teoretycznie się zakończyło - cóż mogę dodać?! Było owocne, wiele się nauczyłam i ta świadomość, że to była kolejna podróż w samorealizację. Cieszę się, że w tym roku mam naprawdę zapał do zgłębiania wiedzy. Jeszcze tylko mamy do napisania 3 prace :) - TYLKO :)
No dobrze - dosyć tego pisania. Kładę się spać, bo jestem naprawdę wyczerpana tym dniem. Ale pozytywnie nastawiona na jutrzejsze przygody i spełnianie marzeń. 
Niech powyższy cytat będzie dla nas mottem wyrytym gdzieś w naszej głębi. Cytat odnalazła Ania pisząc swoją twórczość szkoleniową :)
Tyle w nim piękna i prawdy :) bo rzeczywiście... jeżeli macie marzenia to na 100% macie także siłę, żeby je spełniać. Jestem o tym przekonana!!! Walczcie o nie! Ja o swoje też będę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz