wtorek, 30 kwietnia 2013

Czas omija miejsca, które wspominamy

Witam Was w ten ostatni kwietniowy dzień. Jutro wspólnie przywitamy MAJ :) - przepiękny miesiąc, który zawsze odmienia czas... Brzmi ciekawie, ale mam na myśli to, że w maju wszystko się zmienia: tak prawdziwie już budzi do życia, wszystko pachnie świeżością i jest wprost - cudownie.
Nie wiem dlaczego, ale dzisiejszy dzień dosyć mocno nakręcił mnie na wspomnienia (stąd także cytat powyżej). 
Dla mnie wspomnienia są wielkim skarbem. Dosyć często wracam myślą do tego, co było piękne i wielkie w moim życiu. Wprawdzie chwile te przeminęły, ale czas nie zdołał wyrwać ich z mego serca... To jest chyba wielkość wspomnień - nikt ani nic nie jest w stanie nam ich odebrać (chyba, że sami na to pozwolimy). 
Praca domowa na dziś: przypomnijcie sobie wszystkie chwile, które były dla was najpiękniejsze... które sprawiły, że w waszym życiu zaświeciło najjaśniejsze słońce, które ukształtowały was takimi, jakimi jesteście... Zachęcam Was do tego zadania, bo tylko w ten sposób ocalicie wasze wspomnienia od zapomnienia :)

Cóż więcej?! U mnie wiele zmian... Jedna z nich to :) włosy... obcięte, a co za tym idzie krótsze o połowę :)
Zmiana nie była wprawdzie planowana, ale stało się (mężowi się podobało, więc wszystko gra :)
Wróciłam także do mojej książki Kena Robisnona (po bardzo długiej przerwie spowodowanej oczywiście wieloma zajęciami - wiecie jak to jest... dom, praca, szkolenia i w końcu wychodzi na to, że nie mam nawet chwili dla siebie). Tak więc dzisiejszy wieczór zamierzam spędzić z książką i szklanką mleka w ręku. 
A teraz pora szykować dzieci do snu, więc życzę Wam spokojnego, bogatego we wspomnienia wieczoru... Trzymajcie się cieplutko :)

P.S. Jeżeli chcielibyście podzielić się swoimi wspomnieniami - zapraszam do pisania komentarzy. Z wielką przyjemnością poczytam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz