środa, 1 maja 2013

Tylko człowiek który pracuje, może cieszyć się wypoczynkiem

Rozumiem, że biorąc pod uwagę powyższe stwierdzenie, wszyscy dzisiaj odpoczywamy :) Niby to takie oczywiste i prawdziwe, ale jeżeli zgłębimy owe stwierdzenie może się okazać, że są ludzie, którzy tylko udają, że pracują (oczywiście bez podtekstów - Aniu... Ty najlepiej wiesz o kim mowa :) prawda???
Ale bez operowania nazwiskami :)

Są też tacy, którzy może niewiele robią i jeszcze przeszkadzają w działaniu innym (o tym już dosyć dużo pisałam, więc może nie warto psuć sobie humoru takim tematem ;) - zwłaszcza, że dzisiaj taki piękny, majowy dzień :)

No dobrze... Co tam u Was? Ja odpoczywam, słucham muzyki i opiekuję się moimi skarbami. Na szczęście zajęły się chwilowo sobą, więc ja też mam chwilę dla siebie. Wypiłam kawkę i... NIC NIE MUSZĘ!!! Wspaniałe są te dni totalnej swobody i poczucia, że... nic nie muszę :) Jeszcze chwilę się poobijam a później wyjdę na pierwszy, majowy spacerek :) Was także do tego gorąco zachęcam. Wyjdźmy z domu i spędźmy miło czas, wykorzystując go do czynienia naprawdę wielkich rzeczy. Pokażmy innym jak to jest cieszyć się życiem. POWODZENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz