piątek, 3 maja 2013

Życie jest pełne cudów... Ty jesteś jednym z nich!

Dzień dobry :)

Wprawdzie dzisiejszy dzień jest bardzo pochmurny i nie nastraja pozytywnie, to jednak zachęcam do pogody ducha i optymistycznego myślenia. Zdaję sobie sprawę, że może nie być łatwo, bo są ludzie na których pogoda ma dosyć duży wpływ (ja także należę do takich osób, więc oczywiście siedzę przy komputerze z kubkiem kawy - wydaje mi się, że nadal śpię i próbuję się obudzić). 
U nas chorowicie. Faustynka złapała jakiegoś wirusa i właśnie zasnęła ze stanem podgorączkowym. Weroniczka natomiast korzysta z wolnego od szkoły i wyleguje się u babci i dziadka. A MY? Siedzimy razem przed komputerem, popijamy kawkę i dzielimy się tym, co w ostatnim czasie dzieje się w naszym życiu :) a dzieje się dużo, więc jest o czym mówić. Mój mąż był przez ostatnie trzy dni na warsztatach dobrej zabawy w Łomży. Oczywiście przyjechał zachwycony i naładowany pozytywną energią. O pomysłach na przyszłość nie wspomnę. Tak więc moi drodzy... każdy, kto się wybiera na kolejną edycję półkolonii może być pewny, że będzie się działo :) 
Cóż więcej?! Piszę kolejny projekt... Ale szczegóły niech jeszcze pozostaną chwilową tajemnicą. Obmyślam jeszcze szczegóły, więc jak już ustalę co i jak, to na 100% się z Wami wszystkim podzielę i zaproszę do udziału. 
Dzień zapowiada się pracowicie, ale nie martwcie się... Pamiętam, że dzisiaj jest piękne, majowe święto, więc nie zamierzam się przepracowywać. Pozdrawiam życząc radosnego dnia.


1 komentarz:

  1. Wszystko się zgadza. W odniesieniu do Warsztatów Dobrej Zabawy to oprócz wspaniałej zabawy, bogatego w treści szkolenia i cudownych ludzi, to dla mnie osobiście były to trzydniowe rekolekcje, jakich już dawno nie doświadczyłem. Teraz pozostaje mi tylko i aż dzielić się moimi doświadczeniami z innymi. A na koniec komentarza mały upominek muzyczny, aby się jeszcze milej czytało tego wspaniałego bloga.
    http://www.youtube.com/watch?v=g3U6_ZDa4RE

    OdpowiedzUsuń