środa, 8 maja 2013

Radość jest sercem duszy: ogrzewa tego, kto ją ma i ogrzewa wszystkich na których padają jej promienie

Witajcie... 
Co tam u Was słychać? Czy udało Wam się dzisiaj ogrzać promieniami radości? 
U mnie dzisiejszy dzień był wyjątkowo pracowity i zakręcony, ale przy tym jakże słoneczny :)
Uwielbiam taką pogodę: słońce grzeje, dodając każdemu mojemu działaniu energii i blasku. Cudowne odczucie. 
Oczywiście biorąc pod uwagę fakt, że do 2.30 pisałam projekt a Faustynka wstała o 7 możecie się domyśleć, że byłam rześka i wyspana :) Na szczęście energia rozpierająca dzieci, nawet największym śpiochom nie pozwoli zasnąć - więc szkolny dzień jakoś przeżyłam... 
Teraz siadam pisać pracę zaliczeniową z projektu, co oczywiście robię w ostatniej chwili (nic nowego ;)
 
Gorąco pozdrawiam i obiecuję, że po północy zadedykuję Wam kolejną, złotą myśl :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz