środa, 15 maja 2013

"Być dla innych słonecznym zegarem - odmierzać dla nich tylko słoneczne godziny"

:)

I tak mija kolejny dzień... Czas pędzi niesamowicie a ja zaczynam pomalutku odliczać dni do wakacji. Myślę, że nie tylko ja, prawda? 
Co tam u Was? Oj, u mnie dzisiaj... hm... sama nie wiem jak. Ciężko powiedzieć, bo ostatnio wiele się dzieje. Ukończyłam ostateczną wersję artykułu do biuletynu - wszystko zostało zaakceptowane, więc nie chwaląc się, jestem z siebie dumna :)
Ale spokojnie... Nie oznacza to, że nie mam co robić i będę się obijać. Przede mną do napisania kolejne dwa projekty i  program półkolonii 2013! Zdradzę pewną tajemnicę dla tych, którzy mają w planach spędzić z nami te 10 owocnych dni półkolonijnych. W tym roku przed nami "WAKACJE Z PIRATAMI". Będzie się działo!!! 
Cóż więcej?! Moja przyjaciółka z moim mężem wyjechali na szkolenie "Nauczyciel badacz". Kilka miesięcy temu sama w nim uczestniczyłam. Szkolenie rewelacyjne, naprawdę pozytywnie im zazdroszczę, bo wróciłam po nim bardzo "nauczycielsko odmieniona", pełna energii i zapału do działania. Wierzę, że jak wrócą, wspólnie dokonamy WIELKICH rzeczy :)
Póki co, mam wiele pracy więc odezwę się jutro. 
Gorąco Was pozdrawiam życząc spokojnej nocki...   

3 komentarze:

  1. Chce przypomnieć o przeczytaniu mojego projektu ;)
    Bo jak znowu będzie, że jutro, to już chyba się nie doczekam :) :)A tak poza tym, zawsze odwiedzam tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu... Cieszę się, że TU jesteś. To dla mnie ogromne wyróżnienie, że znajdujesz czas, żeby trochę poczytać tego bloga. Oczywiście dzisiaj siadam wieczorkiem o Twojego projektu, moja kreatywna uczennico :)
    No i oczywiście liczę na to, że jednak z wielką chęcią weźmiesz udział w jutrzejszym castingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkich rzeczy pewnie nie dokonamy bo wielkie rzeczy są dla wielkich ludzi :) ale będziemy robić nowe, ciekawe, odkrywcze, nie zapominając o tym diamencikach, które już mamy i które trzeba tylko szlifować i cenić. Właśnie dzisiaj uświadomiłam sobie(choć nie, właściwie to wiedziałam ale i tak Wam to powiem :))) z jak fajnymi i twórczymi ludźmi pracuję (m.in. o Tobie Paweł piszę po dzisiejszych tańcach integracyjnych:) i jak dużo wspólnie robimy i mimo wszelkich trudności, jakie mamy duże możliwości, bo nie jesteśmy w tym wszystkim samotnymi wyspami. Ty, Anitko na pewno wiesz o co mi chodzi a pozostali co nie zrozumieli niech wybaczą mój brak elokwencji. :)

    OdpowiedzUsuń