piątek, 31 maja 2013

"Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją"

Dobry wieczór :)

Jak mija Wam ostatni dzień maja? Jutro już czerwiec i nie wiem jak Wam, ale mi czerwcowy czas zawsze kojarzy się bardzo miło. 
W dniu dzisiejszym wyjątkowo dużo myślę o pewnej przepięknej, starej książce (zapewne wielu z Was doskonale ją zna). Mowa o "Małym Księciu". Mimo bardzo wielu książek, które przeczytałam - ta zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Czytałam ją jako dziecko, później jako nastolatka a dzisiaj wróciłam do niej jako dorosła kobieta :) Od dawien, dawna osobom ważnym w moim życiu cytuję jej najpiękniejsze i najważniejsze fragmenty - jakże aktualne i ponadczasowe. 
Wam także postanowiłam dwa zaserwować ;)
(chyba te podobają mi się najbardziej)


"... dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidzialne dla oczu"

"Jesteś odpowiedzialny za to, co oswoiłeś. Odpowiedzialny za swoją różę"

 Piękne, ujmujące... Gorąco polecam Wam książkę - naprawdę warto po nią sięgnąć. 

Cóż jeszcze u mnie... 
Poranek spędziłam w szkole z racji dyżuru. Zbytnio się nie nudziłam, bo sprawdzałam ćwiczenia klasy V, załamując się niekiedy bez reszty ;) Później bawiłam się w kucharkę, sprzątaczkę i dziecięcą opiekunkę (3 w 1). A jeszcze później byłam nauczycielem badaczem ;) 
Tak oto owocnie minął mi dzień. 
Jutrzejszy także zapowiada się pracowicie. Gdyby ktoś z Was miał ochotę posmakować wolontariatu, to jutro w siedzibie naszego Stowarzyszenia prowadzę kolejne warsztaty dla wolontariuszy na które wszystkich chętnych serdecznie zapraszam :) Jutro zajmiemy się rozpoznawaniem i określaniem potrzeb środowiska lokalnego - myślę, że będzie ciekawie i baaaardzo kreatywnie. 
To tyle na "dziś" :)
No moi drodzy... Czekam na Wasze wpisy i zachęcam do dzielenia się tym, co u Was. Chciałabym się trochę pokrzepić i zainspirować Waszym działaniem. Tak więc... DO DZIEŁA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz