sobota, 4 maja 2013

Posiadanie choćby jednego wypróbowanego przyjaciela ochrania nas przed ciemnością

Już sobota...
Hm... Raczej nie będę smęciła, że jeszcze dwa dni i powrót do szkoły, bo kogo to interesuje :) - wszak jeszcze DWA dni. W każdej sytuacji trzeba znaleźć choć troszkę optymizmu i my oczywiście podążamy tą drogą.
Co tam u Was? Coś mało komentujecie, dzielicie się ze mną swoimi sprawami, przeżyciami. Specjalnie dla Was odblokowałam możliwość komentowania bez logowania. Wpisując komentarz, trzeba wybrać: "anonimowy", tak więc do dzieła!!!

Co do dzisiejszego dnia to jest baaardzo owocny. Otóż w dniu dzisiejszym poprowadziłam warsztaty dla wolontariuszy pt. "CZAS NA CIEBIE - PODARUJ SIEBIE". W warsztatach wzięło udział 8 osób - niesamowitych osób. Jestem naprawdę bardzo zbudowana tym, że mamy takich wspaniałych, młodych ludzi, którzy pragną działać poświęcając się dla innych. Dziewczyny pomysłowe, szalone (pozytywnie oczywiście - podobnie zresztą, jak ja) kreatywne i twórcze. Mogłabym tak wymieniać dłużej, bo są naprawdę niesamowite. Bardzo się cieszę, że mogłyśmy się dzisiaj spotkać, bo czuję, że w moim życiu rozpoczyna się kolejna, wspaniała przygoda. Wierzę, że przed nami wiele wspaniałych chwil i wytężonej pracy - po owocach ją poznamy :) Oczywiście pomysłów tysiące, które będziemy wprowadzać kolejno w życie. 
Cóż jeszcze... Na szczęście Faustynce przechodzi ten paskudny wirus, ale jeszcze jest trochę osłabiona - właśnie zasypia. Mój mąż wziął się za wiosenne porządki, Wercia na podwórku a ja... zabieram się do dalszego sprawdzania kartkówek i sprawdzianów. Bo lada moment stwierdzę, że tyle wolnego a ja kolejny raz niczego nie zrobiłam. 
Pozdrawiam Was słonecznie życząc... uśmiechu, radości i świeżego powiewu wiatru w żagle życia

P.S. Dla ocalenia od zapomnienia - jeszcze raz dziewczyny wielkie dzięki za to, że jesteście :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz