czwartek, 2 maja 2013

"...NAWET JEŚLI WSZYSCY JUŻ W CIEBIE ZWĄTPILI - POKAŻ, ŻE SIĘ MYLILI"

Witajcie :)
W sumie przez przypadek natknęłam się dzisiaj na powyższy tekst... (chociaż myślę, że w życiu tak naprawdę nie ma przypadków). Bardzo spodobały mi się powyższe słowa, więc postanowiłam je utrwalić... i oczywiście podzielić się nimi z Wami. 
Był taki czas w moim życiu w którym przykładałam bardzo dużą uwagę do tego, co inni mówili bądź myśleli na mój temat. Trwało to dosyć długo i czasami naprawdę bolało. Najczęściej wtedy, gdy słowa dosyć mocno mijały się z prawdą. W odniesieniu do wielu sytuacji z mojego życia, bądź życia ludzi, obserwowanego z boku przerażająca staje się myśl, że człowiek wobec nieprawdziwych zarzutów nie jest się w stanie wybronić. Powiedzieć można tak naprawdę wszystko... mało kto się nad tym współcześnie zastanawia, ale czasami piętno tychże słów odciska się dosyć mocno w dalszym naszym życiu. 
Na szczęście etap ten  mam już za sobą, co naprawdę mnie cieszy. Z czasem dojrzałam do tego, że jeżeli "ktoś" ma problem z moją osobą, to rzeczywiście jest to jego problem - nie mój. Przestałam walczyć z ludźmi mówiącymi nieprawdę. Ale nie przestałam udowadniać małymi kroczkami, jak często ta "ich" prawda jest nieprawdziwa. Obiecałam sobie, że zawsze kiedy się da - udowodnię człowiekowi jego fałsz i zakłamanie (szczerze mówiąc to było już wiele sytuacji, kiedy mi się to udało). Nie czułam wówczas jakiejś ogromnej satysfakcji, bo taka konfrontacja nigdy nie jest miła, na niewiele się także zdaje - niestety :( bowiem ludzie, którzy z natury są zakłamani nie mają w sobie autorefleksji. Jedyne, co dzięki takim sytuacjom zyskuję to świadomość, że gdzieś przychodzi taki moment, że prawda na 100% zwycięża. 
A jedynie ocena innych ma dla mnie znaczenie, kiedy są to ludzie prawdziwie wartościowi i ważni w moim życiu. Tylko takich osób warto słuchać, zastanawiając się nad ich zdaniem czy wypowiedzianym słowem. 
To taka refleksja, którą chciałam się  Wami podzielić. Pokazujmy innym, jak bardzo się mylą, kiedy wiemy, że tak jest - zwłaszcza w odniesieniu do naszej osoby! Walczmy zawsze o prawdę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz