wtorek, 2 kwietnia 2013

"Źródłem każdego działania jest myśl"

Witajcie :)

U mnie dzisiaj bardzo optymistycznie... A u Was? Mam nadzieję, że równie pozytywnie ;)
Kończy się moje "wolne" szaleństwo i wracam do szkolnej codzienności - nie daję się jednak pesymizmowi, bowiem każdy powrót wiąże się z nowymi wyzwaniami. 
No i oczywiście kolejna myśl do zrealizowania... 

"Wieczór poezji ks. Jana Twardowskiego" - już w przyszłym tygodniu :):):)

Pierwszy wieczorek poezji zorganizowałam na studiach. To było niesamowite doświadczenie. Można powiedzieć, że od niego zaczęła się moja pasja działania :)
W szkole podstawowej i średniej nic nigdy nie wskazywała na to, że "coś" się we mnie zadzieje, że zacznę tworzyć, wdrażać swoje szalone pomysły w życie. Nigdy nie wychylałam się do przodu, zawsze wolałam stać z boku... Kiedy patrzę na to wszystko z perspektywy czasu, myślę, że moje życie jest doskonałym dowodem na to, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć, jakich "wielkich" rzeczy możemy dokonać...
Wierzcie mi, że każdy z nas ma nieograniczone możliwości... a przecież "odkrycie i rozwijanie naszych twórczych sił jest niezbędną częścią stawania się tym, kim naprawdę jesteśmy. 
NIE WIEMY, KIM MOŻEMY BYĆ, DOPÓKI NIE DOWIEMY SIĘ, CO MOŻEMY ZROBIĆ".

Spokojnej nocy...

1 komentarz:

  1. Piękny blog... ;)

    Mój ulubiony :)

    Czekam na dalsze wpisy. Piękne teksty, bardzo motywują do przemyśleń...

    OdpowiedzUsuń