poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Południowe inspracje :)

Mój dzień szkolnej pracy ZAKOŃCZONY! :)

Nie żebym się aż tak bardzo cieszyła ;) przecież uwielbiam swoją pracę, ale czasami czuję się już zmęczona - stąd ta radość...
Dzień oczywiście się nie zakończył więc z Faustyną twórczo pracujemy przy komputerze (pozostaje Wam tylko się domyślać, jak twórczo i owocnie może wyglądać nasza wspólna praca :)
Znalazłam dzisiaj piękną myśl (każdy, kto od początku śledzi tego bloga i zdążył troszkę mnie poznać, zapewne zauważył, że uwielbiam piękne, mądre myśli - przesłania, którymi staram się z Wami dzielić - mam nadzieję, że do czegoś Was inspirują, podobnie jak mnie - no i oczywiście, że ku dobremu :)

Więc... (nie zaczyna się zdania od "więc" - to tak na marginesie, gdyby "Ktoś" w rozmowie ze mną, chciał mi zwrócić uwagę ;)

"SUKCES TO DRABINA, PO KTÓREJ NIE SPOSÓB WSPIĄĆ SIĘ Z RĘKAMI W KIESZENIACH"
Aniu, ten kolor jest specjalnie z myślą o Tobie - może w końcu doczekam się jakiegoś komentarza ;)


Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie - rewelacja :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz