niedziela, 7 kwietnia 2013

Razem pewniej ;)

Witajcie w tym nowym, pięknym, słonecznym dniu :)
Co tam u Was?
U mnie bardzo pracowicie :) Tak pracowicie, że wczoraj zapomniałam napisać NAM pozytywną myśl na kolejny dzień. Wybaczcie...obiecuję poprawę;)

Jestem w trakcie tworzenia scenariusza na nasz czwartkowy wieczorek poezji. Szczerze mówiąc, jest to nie lada wyzwanie, bo wiersze Księdza Twardowskiego są piękne, unoszą ponad wyżyny nieba - ale tak boję się, że nie uchwycę w nich tego, co najważniejsze, że umknie mi to, co tak pragnął w nich nam wszystkim przekazać. Ufam jednak, że Duch Święty działa...
Obiecuję podzielić się z Wami scenariuszem, jak tylko uda mi się go pomyślnie ukończyć...
Pozdrawiam Was serdecznie pozostawiając w tym miejscu myśl dnia...

"Prawdziwie żyć to żyć z radością, cierpliwością, miłością, czystością aż do zachodu słońca"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz