piątek, 19 kwietnia 2013

KRUDOWIE the best!

To był wspaniały dzień :) Czy możecie powiedzieć to samo?

Po deszczu zawsze wychodzi słońce... Dzisiaj zaświeciło także dla mnie, mimo tego, że dzień był pochmurny (wiecie o czym mowa, prawda?). Spędziłam naprawdę fantastyczny czas w przemiłym towarzystwie... 
Jak już wczoraj Wam wspomniałam, byliśmy na szkolnej wycieczce. Czas wypełniony po brzegi - przeżyty owocnie. 
Najpierw basen - frajda dla dzieciaków, potem główna atrakcja każdej naszej wycieczki - posiłek w Mc Donald's (totalne obżarstwo - przepyszne lody!) i na koniec... najlepsze!!! - seans w kinie 3D i film "Krudowie". Szczerze mówiąc, dawno już nie oglądałam tak świetnego filmu. Uśmiałam się do łez, ale oprócz tego, niósł on baaardzo pozytywne przesłanie: "podążaj za słońcem" - motyw przewodni... "nie bój się życia i tego, co przed Tobą", "świat jest piękny, musisz tylko zapragnąć go odkrywać"; "nie wolno Ci się bać!".
Super... Bardzo mocno zapragnęłam przenieść filmowe treści w swoje życie. Pamiętacie? Uwielbiam słońce... jest w nim "coś" niesamowitego, co daje mi energię, siłę do życia i działania. Trzeba za nim podążać... nigdy nie zbaczając z obranego celu... NIGDY!!! Tym słońcem może być tak naprawdę wszystko... Bóg, miłość, nasze marzenia, pasje, pragnienia... Podążajmy za tym, co dla nas jest ważne, nigdy nie zbaczając z obranej, dobrej drogi...


1 komentarz:

  1. To fakt - film nieprzeciętny mimo animacji i humoru. A to co pozostało po seansie to przekaz: Iść w stronę słońca. Słońce przyciąga, daje energię, pobudza, ożywia, rozświetla mroki, wydobywa barwy. I na tym ostatnim moja uwaga się zatrzymuje. Przypomina mi się tekst piosenki: "pigment kojarzy mi się z kolorem, kolor kojarzy mi się z wyborem, wybór kojarzy mi się z wolnością, wolność kojarzy mi się z wiecznością". Więc niech kolory świata wiodą nas ku wieczności.

    OdpowiedzUsuń