czwartek, 11 kwietnia 2013

"Kto chce zrealizować swoje marzenia, musi się obudzić"

Jakie macie marzenia?
Podzielicie się refleksjami? Czekam z niecierpliwością!

Obudźcie się!!! :)




Postanowiłam zapoczątkować :)
Jakiś czas temu się "obudziłam" i zaczęłam dążyć do realizacji swoich marzeń... tych zawodowych, bo te, dotyczące życia prywatnego nieustannie się spełniają :)
Moim marzeniem jest założenie własnej "szkoły" hm... może niektórzy stwierdzą, że to totalny banał, marzenie nie do zrealizowania... Być może tak jest. Ale: "kto nie dąży do rzeczy niemożliwych, nigdy ich nie osiągnie". 
Może nie tyle chodzi mi o taką prawdziwą szkołę, być może moje marzenie będzie się przekształcać, dopasowywać do realiów życia. Dzisiaj myślę sobie, że mogłaby to być jakaś dziecięca szkoła odkrywania i rozwijania talentów, wybudowana na moim podwórku albo tuż obok :) Marzę o tym, aby ludzie pracujący w niej byli prawdziwymi pasjonatami działania, myślącymi zawsze i wszędzie o dobru dzieci. Ludzie, którzy potrafiliby zmieniać szarą, wiejską rzeczywistość w kolorowy, dziecięcy świat twórczości i kreatywności w którym dzieci odkryją i uchwycą swój żywioł. 
Wiem, że gdybym wygrała np. w Lotto zaczęłabym od zaraz realizować swoje marzenie, ale póki co... czekam na znak z "góry" ufając, że jeżeli moje plany są zgodne z wolą Nieba, przyjdzie moment, kiedy moje marzenie uda się zrealizować :) Kto wie, może jeszcze wspólnie coś stworzymy :) Chętni niech się zgłaszają!!! :):):):) Sponsorzy też ;)

1 komentarz: