poniedziałek, 3 czerwca 2013

"Dom jest tam, gdzie czeka kochające serce"

Ciekawa myśl, prawda?

Nam się czasami wydaje, że dom jest tam, gdzie go wybudowaliśmy, gdzie mieszkamy, gdzie toczy się nasze codzienne życie. A tu proszę... Okazuje się, że to poważniejsza sprawa ;) dom znajduje się tam, gdzie "Ktoś" na nas czeka, czeka z kochającym sercem. Fajna sprawa...
Macie taki dom? A raczej czekające, kochające serce?

Jak minęła Wam niedziela? 
U mnie... hm... to dopiero się działo :)
Popołudnie spędziłam na Dniu Sąsiada. Z moim mężem i uczniami powadziliśmy tam Olimpiadę Sportów Dziwnych, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Było super!!!
Tak w ogóle to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym, że ludzie potrafią się zjednoczyć, by zrobić coś fajnego i pozytywnego dla wzajemnej integracji.
Wróciliśmy bardzo zmęczeni, ale zadowoleni, że kolejna inicjatywa się udała...

Czym tu jeszcze mogę się z Wami podzielić? Wiem... Dzisiaj zupełnie przez przypadek (chociaż tak naprawdę myślę, że nie ma w naszym życiu przypadków) natknęłam się na bardzo fajną stronkę. Oczywiście... UWAGA - postanowiłam się zaangażować w kolejną edukacyjną przygodę :) zachęcam wszystkich, którzy podobnie jak ja nie potrafią usiedzieć w miejscu :)
Szczegóły odnajdziecie na stronie: http://www.kupindeks.pl/ - dodam tylko, że pomysłodawcy projektu poszukują osób, które podjęłyby się wolontarystycznie pracy z dziećmi jako tutor (o tutoringu Wam już pisałam, więc nie zanudzam :)
Myślę, że to piękny moment, by powiedzieć Wam dobranoc :) Jutro czeka mnie baaardzo męczący dzień...
Tak więc - do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz