sobota, 8 czerwca 2013

"Posiadamy w sobie dużo więcej możliwości, niż o tym wiemy"

Nie uwierzycie... 
Pisałam Wam ostatnio o kursie "Teatr ze społecznością" na który bardzo chciałam się zakwalifikować. Znalazłam się na liście rezerwowej, co było dla mnie swego rodzaju porażką - bardzo mi zależało na tym kursie.
Dzisiaj wieczorem zadzwonił telefon :) z informacją, że zwolniło się miejsce. Nie mogę uwierzyć... Znalazłam się w gronie 20 osób z całej Polski, które będą się uczyły, jak animować środowisko lokalne za pomocą teatru. Jestem taka ciekawa tego wszystkiego i taka... pełna obaw - czy to dla mnie, czy dam radę, itp. Ale może właśnie należałoby odnieść się do powyższej myśli dzisiejszego dnia... - posiadamy w sobie wiele możliwości, dużo więcej, niż o tym wiemy... Tą myślą zamierzam jutro żyć i cieszyć się każdą chwilą.

P.S. Obiecałam także podzielić się z Wami wrażeniami po naszym szkolnym święcie rodziny... Było wspaniale. Jestem bardzo dumna z naszych uczniów, którzy dzisiaj dali z siebie wszystko. Role, których nauczyli się w naprawdę ekspresowym tempie, ich improwizacja, kiedy trzeba było "coś" zagrać. Naprawdę SUPER :) 
Może jutro umieszczę jakąś foteczkę a dzisiaj życzę Wam spokojnej nocki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz