sobota, 15 czerwca 2013

"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?
Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie,
je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
Wyjdź mu nap­rze­ciw".
 
Phil Bosmans

Dzień dobry :)
Mam nadzieję, że wszyscy wstaliście dzisiaj prawą nogą ;) Ja właśnie rozpoczynam dzień. Wstałam kilka minut przed dziewiątą, co u mnie jest naprawdę rzadkością. Razem z Faustyną zjadłyśmy śniadanie a teraz siedzę w piżamie z kubkiem kawy i do Was piszę :)
Jej... jak ja lubię taki czas odpoczynku po naprawdę trudnym i pracowitym tygodniu. Każdy dzień przybliża nas do wakacji - myślę, że już nie tylko ja wyczekuję ich z utęsknieniem. Oczywiście na dzisiaj mam wiele planów, ale chyba najważniejszy to taki, żeby trochę poodwiedzać z dzieciaczkami rodzinkę i odpocząć. Dzisiaj też planujemy grilla - mój mąż tak chce odreagować tydzień pełen zumbowych prób przed otwarciem Orlika. Właśnie w tym momencie rozpoczyna się kolejna, więc z Weroniczką ruszyli w kierunku szkoły.
A ja, cóż... w tym totalnym leniuchowaniu gorąco Was pozdrawiam życząc, aby ten dzień był dniem naprawdę wyjątkowym, abyście wyszli mu naprzeciw, obiema rękami go obejmując. Uśmiechajcie się nieustannie. Życie jest naprawdę piękne :)
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz