sobota, 29 czerwca 2013

W oczekiwaniu na ...

Dzień dobry :)

Jak tam u Was po nocy? U mnie wspaniale. Obudziłam się i stwierdziłam, że... nie musiałam rano wstać, bo są WAKACJE :) 
Zapewne jeszcze długo będę do tego nawiązywała z wielką radością.

U nas wielkie przygotowania do corocznego biwaku na zakończenie roku szkolnego. Mój mąż czyni przygotowania przed domem a my z Faustyną doprowadzamy dom do porządku sprzed 10 miesięcy :) 

Dzisiaj u nas także wielkie święto - imieniny Pawła :) Wspólna poranna kawa i kawałek ciasta - zaliczone. Ale cały dzień przed nami, który zapewne będzie cudowny!

Wszystkim Pawłom (i tobie Łukaszu ;) ślę gorące i płynące z serca życzenia...

Życzę Wam...
...spokojnego snu
i radosnego przebudzenia;
...abyście czasami mogli sobie pozwolić na to,
czego od dawna pragnęliście,
a nie tylko na to, co musi Wam wystarczyć;
...tylu dobrych wspomnień, abyście dzięki nim
mogli przetrwać złe chwile;
...wiosny - tego zachwytu,
który ciągle przerasta Wasze oczekiwania;
...abyście zawsze byli komuś potrzebni;
...tej radości, gdy czyjaś twarz
rozjaśnia się na Wasz widok,
albo gdy dostrzegacie ukochana osobę
na końcu peronu;
...radości myślenia, ostrości spojrzenia,
triumfu zrozumienia
i satysfakcji tworzenia...
...abyście znaleźli szczęście,
którego szukacie...

1 komentarz:

  1. Piękne wpisy :)




    Tak przy okazji polecam do polubienia stronkę https://www.facebook.com/CoJakCoaleHogwartIstnieje


    :) A blog naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń