wtorek, 25 czerwca 2013

"Za dwadzieścia lat bar­dziej będziesz żałował te­go, cze­go nie zro­biłeś, niż te­go, co zro­biłeś. Więc odwiąż li­ny, opuść bez­pie­czną przys­tań. Złap w żag­le po­myślne wiat­ry. 
Podróżuj, śnij, odkrywaj".

Mark Twain

Witam Was w ten burzowy wieczór :)
Właśnie przyjechałam od Ani ze spotkania przy wieczornej kawce. Może ktoś pomyśli, że to szczyt głupoty - jechać na kawę o 22.00, w burzę i nocną ulewę... Być może tak jest! A może to istne szaleństwo, pełen spontan, który tak uwielbiam... Nie wiem, ale wiem :) że było warto... Bo zawsze warto jest zrobić coś szalonego dla ważnej osoby.

Cały dzisiejszy dzień to istna szkolna gonitwa pełna mozolnej pracy. Zajęcia, wypisywanie świadectw, dokumentów itp. Ale jeszcze tylko dwa dni... Dwa dni do wakacji na które tak czekam z utęsknieniem. 
Złota myśl... fascynująca. Przynajmniej dla mnie...
Tak naprawdę to uwielbiam wyszukiwać piękne, mądre przesłania. Kiedy je czytam napawają mnie pozytywnym myśleniem, sprawiają, że zaczynam inaczej patrzeć na otaczającą mnie rzeczywistość. Mam nadzieję, że wam też dają wiele radości i siły do codziennej walki o dobro, prawdę i piękno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz