poniedziałek, 10 czerwca 2013

Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki

Otóż to! Żeby mieć odwagę do marzeń, musimy mieć także siłę do walki o te marzenia. Wiem doskonale, że czasami łatwo się mówi, trudno się działa, ale wierzcie mi... mamy w sobie wiele siły, czasami chyba nie wiemy, jak wiele...
Dzisiejszy dzień przyniósł ze sobą zarówno nutkę pesymizmu jak i optymizmu. Takie pogmatwanie z poplątaniem ;) Ważne, że kończy się dosyć optymistycznie - "ktoś" swoją postawą sprawił, że na nowo uwierzyłam w ludzi, w ich siłę do walki o szczęście i marzenia :) 
Cały dzień szkolny minął mi na oswajaniu się z myślą, że rozpoczął się kolejny czerwcowy tydzień. W weekend niestety praktycznie nie odpoczęłam, więc poranne wstanie nie należało do najłatwiejszych. Ale w szkole spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, bo oto moi uczniowie w sobotę nakręcili pierwszy teledysk do naszego szkolnego filmu o pasji i talencie. Obejrzałam i... jestem pod ogromnym wrażeniem. Mówię Wam, coś niesamowitego. Wspaniałe jest to, że zrobili to zupełnie sami, własnym sposobem, pomysłem. Świadomość, że są tacy uczniowie, którzy mają w sobie ogromny potencjał, kreatywność jest nad wyraz budująca. 
Oczywiście przed nami jeszcze bardzo dużo pracy, ale są pierwsze efekty, więc pracuje się zupełnie inaczej :) Na bieżąco postaram się z Wami dzielić tym, co aktualnie w naszym filmowym świecie a póki co życzę Wam spokojnej, obfitej w marzenia nocy.

1 komentarz:

  1. Ode mnie też WIELKI SZACUN za teledysk. Pozdrawiam wszystkich zaangażowanych w to wspaniałe przedsięwzięcie :)

    OdpowiedzUsuń